ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА КЕРАМІЧНИХ БЛОКІВ КЕРАТЕРМ®
|
Поризований керамблок КЕРАТЕРМ® виготовляється з екологічно-чистої сировини, запаси якої розташовані безпосередньо біля підприємства. Шихта для виробництва керамблоків складається з трьох компонентів місцевих глин. В якості вигоряючих поризуючих добавок використовується дерев’яна тирса. |
|
Для завантаження компонентів шихти в прийомні живильники технологічної лінії використовуються фронтальні навантажувачі JBS (Англія). |
|
Перероблена і вилежана шихта надходить у вакуумний прес Verdes (Іспанія) на виході з якого встановлена фільєра оригінальної конструкції, що задає виробу потрібної форми і геометричних розмірів. |
|
Брус, видавлений вакуум-пресом через філь’єру, розрізається автоматом-різчиком на окремі вироби заданої довжини. |
|
Щойно сформовані вироби за допомогою автоматизованої електро-передавального візка транспортуються в сушильні камери. Управління та контроль за процесом сушіння керамблоків здійснюється за допомогою спеціалізованого комп’ютера. |
|
Автоматизований накопичувач сухих керамблоків забезпечує їх ритмічну подачу на лінію укладання на пічні вагонетки. |
|
Робот фірми Fanuc (Японія) здійснює укладання сухих керамблоків на пічну вагонетку. |
|
Укладені на пічну вагонетку сухі керамічні блоки, в автоматичному режимі транспортуються в тунельну піч на випалювання. |
|
Процес випалювання керамблоків в газовій тунельної печі управляється комп’ютером. Максимальна температура випалювання – 1000 ° С. |
|
Випалені керамічні блоки вивантажуються з тунельної печі та подаються на упаковку в автоматичному режимі. |
|
Укладання випалених керамблоків на палети проводиться на автоматизованій лінії упаковки оснащеної роботами Fanuc (Японія). |
|
Відвантаження запакованих палет з готовою продукцією навантажний автомобільний транспорт відбувається вилковим навантажувачем Caterpiller (США). |
|
Транспортування готової продукції споживачам. |
ФОТО ОБ'ЄКТІВ
|
|
|
|
|
|
|
|